środa, 30 stycznia 2013

Sesja

Uczelnia jest powodem, dlaczego nawalam i na blogu nic się nie dzieje. Nie oznacza to że w ogóle nie ćwiczę, ale mam bardzo złe nawyki żywieniowe, bo ciągle się uczę, czyli siedzę w domu i nudzę się. Od nowego semestru znowu biorę się ostro za siebie, muszę wymyślić sobie jakieś wyzwanie, zmotywować się troszeczkę :).
Jestem pewna, że jeszcze nie przytyłam, ale też nie zrzuciłam nawet cm. Więcej o mojej diecie napiszę już wkrótce, gdyż 1 lutego kończy się moje 3 wyzwanie. Coś czuję, że będzie mi wstyd, kiedy zobaczę do kalendarza i będę się musiała wyspowiadać z moich grzeszków.

Dziękuję, że tak chętnie do mnie zaglądacie i komentujecie! Mój blog odwiedziło już 7 000 ludzi, mam 17 obserwatorów i 139 komentarzy. Komuś się może wydawać, że to nie dużo, ale AKTYWNIE prowadzę  tę stronę od 12 listopada i właśnie od tej chwili zaczęło się tu robić bardziej tłoczno :)
Pozdrawiam Was, chętnie odwiedzam Wasze strony (teraz nie mam czasu komentować) i dodaję je do linków (znowu muszę uzupełnić listę ;-).
Pozdrawiam.


1 komentarz:

  1. Świetnie ci idzie blogowanie. Coraz więcej obserwatorów no no :) Na prawde gratulacje.

    Sesja ... no tak ... ja mam jeszcze 2 kolokwia zaliczeniowe w piatek i egzamin we wtorek ...;/

    OdpowiedzUsuń