sobota, 12 stycznia 2013

Nowe spodnie treningowe.

Jakoś tak się złożyło, że ostatnio raz w miesiącu kupuję sobie coś na siłownię. Uważam, że to kolejny dobry sposób żeby się troszeczkę zmotywować :). Jeżeli kupiłabym wszystkie rzeczy jednocześnie, to szybko by mi się znudziły, a tak rozkładam sobie przyjemność w czasie. Stanęłam pod lekkim kątem, dlatego moja sylwetka wydaje się bardzo nie symetryczna. Zawsze skupiałam się na brzuchu, ale dzisiaj pokazuję całą moją sylwetkę oraz pupę. Proszę, nie bądźcie dla mnie zbyt surowi, czuję lekką tremę przed pokazaniem tych zdjęć :).



Kiedyś wydawało mi się, że mam mały tyłek. Ostatnio zmieniłam zdanie, ale uważam że jak schudnę, to wciąż mogę mieć kobiecą sylwetkę, a na tym bardzo mi zależy. Nie pamiętam siebie chudej, mogę sobie tylko wyobrazić jak dobrze mogłabym wyglądać, ale z drugiej strony zdążyłam przyzwyczaić się do takie wersji siebie i co ważniejsze - polubić.
Pozdrawiam Was serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Ładne spodnie :) Na pewno są wygodne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem masz na prawdę fajna pupę :) Sylwetkę masz kobiecą, więc mimo ze fajnie wyglądasz, to tak jak mówisz - ciut popracujesz i będzie tylko lepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kobieca sylwetka :)

    spodnie na pewno wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za tak miłe komentarze. Naprawdę bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tylko pół Twojej twarzy, ale mimo to stwierdzam, że musisz być mega ładna! (chyba nie dodawałaś wcześniej żadnych zdjęć? anyway, nawet jeśli to przeoczyłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nie spodziewałam się takiego komentarza! ;) Nie dodawałam wcześniej zdjęć swojej twarzy, ponieważ anonimowość ułatwia mi dodanie fotek, na których moja sylwetka nie wygląda zbyt korzystnie, mniej się wstydzę :) Czy jestem ładna, czy nie - to tylko kwestia gustu :P

      Usuń
  6. Moim zdaniem też super !
    Prowadzę blog o podobnej tematyce zapraszam :)
    http://dietaprzedslubem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusie Brodaty toż to tyłek przecudny i wyjątkowy naprawdę i pod żadnym pozorem nic w stylu "anty dupne fitnesy, i inne wyszczuplająco wysmuklające zabiegi" prosimy nie stosować! Przecież idealny jest... a pisać o nim mógłbym komentarze codziennie praktycznie :D Na serio jest dobrze, pozdrawiam chłop ze śląska dolnego

    OdpowiedzUsuń