środa, 9 stycznia 2013

Feel the chill!



Dzisiejszy post napisałam na podstawie następujących portali:
http://www.najpiekniejsza.pl/, http://www.snobka.pl oraz na bazie strony głównej FTC.

Postanowiłam napisać o Feel The Chill, ponieważ dzisiaj na przerwie pomiędzy zajęciami poszłyśmy z dziewczynami do pasażu. S. Koniecznie chciała zjeść coś na słodko. Dziewczyny wybrały lody, ja jogurt z owocami. Z początku nie miałam wyrzutów sumienia (dzisiaj jest dzień bez słodyczy), ale dziewczyny uważały, że naruszyłam moje zasady, ponieważ jem coś słodkiego, bo jogurt na bank jest w jakiś sposób przetworzony. Wróciłam do domu i wyszukałam parę informacji na ten temat :).
  • 100 g jogurtu dostarcza 100 kcal (czyli chyba nie jest źle! ;-)
  • jako dodatek wybrałam świeże owoce (ananas, granat, jabłko, melon)
  • 350 ml jogurtu zawiera tyle samo wapnia, co 500 ml mleka
  • szklanka (250g) jogurtu zawiera 450 mg wapnia (bardzo ważne dla ludzi aktywnych, by mieli silne kości!)
  • zawartość tłuszczu w jogurcie wynosi 0.5%
Czy Wy również uważacie, że wybrałam mniejsze zło i zjadłam mniej kaloryczne łakocie, czy uważacie że można to zaliczyć jako zdrowy posiłek? Sądząc po cenie (2,90 zł za 50g) zjadłam około 250g.
Czekam na Wasze opinie :)

Dziś znalazłam motywację dla ludzi z dystansem do siebie.
Jutro idę na siłownię :D
Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Haha, ten obrazek to 100% prawdy :) Ja jogurtu z owocami w ogole nie odbieralabym jako cos slodkiego, tzn. wiadomo: owoce to cukry, ale przeciez zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te jogurty mrożone i uważam, że jest to o wiele zdrowsza opcja niż cokolwiek innego do zjedzenia "na słodko" w galeriach. Wapń, białko, owoce. Ale niestety te jogurty są dosładzane- tak jest napisane w ulotce (że cukrem trzcinowym, ale on się niczym poza smakiem nie różni od zwykłego), a poza tym 100 g jogurtu naturalnego 2% tłuszczu ma 60 kcal, więc skądś to 40 musi pochodzić...

    OdpowiedzUsuń
  3. to zalezy czy zjadłaś jogurt smakowy czy naturalny. Bo te kcal liczą się tylko do jogurtu naturalnego( wiem bo pracuje tam)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak nie pisałam o tym HH, ponieważ zabrakło mi 20min do zakończenia wyzwania :( . KReciłam 480min.
    Kurcze drogo wychodzą te jogurty. Pewnie, że lepiej zjeść jogurcik z owocami niż batona i popic go jakimś syfiastym napojem typu spirte :P
    Ja z dwa lata temu codziennie wieczorem zjadalam kubek jogurtu nat. z owocami , bakaliami, siemieniem lnianym, płatkami owsianymi, granolą itp. i spokojnie zaspakajało to moje potrzeby na słodkości ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to już prawie zaliczone! Głowa do góry, nie nazwałabym tego porażką, w końcu który normalny człowiek tyle kręci HH? :)

      Usuń