środa, 19 grudnia 2012

Zdjęcia

Dziś dodaję zdjęcia i nowe wymiary :) Jutro kiedy będę bardziej żywa dodam nową ramkę z wymiarami, tak jak robiłam to 19 września i 29 listopada. Nie mam wagi, więc się nie ważyłam, ale może to dobrze? Zdjęcia nieumiejętnie powycinane, ponieważ chciałam zasłonić jak wygląda mój pokój, bo duża część odbiła się w lustrze.
Wymiary [cm]:
klatka: 91 (nie chciało mi się wierzyć, sprawdzałam trzy razy. Bardzo, bardzo, bardzo dobrze!)   -5 cm
pas: 80 (mierzone w pępku, po całym dniu)     -4 cm
biodra: 96    -4 cm.




Jak widzicie, jestem mistrzem obróbki graficznej :)

Aktywność na dziś:
  • zajęcia z rozciągania 55 minut
  • ABT 55 minut
  • hula hop 25 minut
Chyba się uzależniam od ćwiczeń, sprawiają że się lepiej czuję, ale wieczorem ledwo się doczłapię do łóżka.
Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze i za to że mnie śledzicie, to BARDZO motywuje :)

6 komentarzy:

  1. Lekka oponka, ale nie jest źle:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wiem. Brzuch to moja najgorsza partia, odpadają biodrówki i krótkie bluzeczki, ale spokojnie. Już widzę pierwsze efekty, a to motywuje jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest zajebiście,nie wierz w te teksty o oponce bo to jest ściema. Zobacz jak było a jak jest teraz super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe komentarze! Chyba też będę musiała kiedyś dodać zdjęcia w ciuchach, ponieważ umiem się też całkiem nieźle zakamuflować i moje niedoskonałości nie rzucają się tak w oczy :)

    OdpowiedzUsuń