niedziela, 30 grudnia 2012

Zawartość tłuszczu w organizmie

Obliczyłam sobie przybliżoną ilość tkanki tłuszczowej w moim organizmie. Zdaję sobie sprawę, że wynik może być podany tylko w przybliżeniu, ale mimo wszystko nie mieszczę się w normie. Mój wynik to 30%. Norma dla mojego wieku (20 lat) to 21-26 %. Strasznie to głupie, nie wiem po co to obliczałam, chyba po to żeby się dobić. Byłam dzisiaj (a już właściwie wczoraj, bo jest kilka minut po północy) na zajęciach TRX, później spędziłam jeszcze 30 minut w strefie cardio. Naprawdę się staram i ćwiczę, już nawet szykuję film na wieczorną dawkę HH i co? No pewnie, że widzę efekty. Dzisiaj przymierzyłam bluzkę, którą w pośpiechu kupiłam przymałą. Dziś bez problemu się w nią zapięłam i mogłabym ją zacząć dumnie nosić, ale chyba jeszcze nie chcę. Wolę jeszcze zmniejszyć obwód w pasie, bo nie chcę się stresować czy coś mi wypływa jak usiądę, czy jak się zapomnę i przez chwilę nie będę wciągać brzucha.
Miałam opisać jak się spisują moje nowe buty? Dzisiaj już bardzo dobrze, ale na pierwszym treningu były ciasnawe i trzeba je było rozbić. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, mam teraz dwie pary adidasów na zmianę, to pomaga zachować lepszą higienę, kiedy się często ćwiczy. Jestem przewrażliwiona, jeżeli chodzi o buty. Ostatnio kobieta ściągnęła buty po tańcach i mój nos zarządził ewakuację. Nie chcę dopuścić do takiej sytuacji, uważam że jestem kobietą i muszę o siebie dbać. Tak samo dzisiaj na zajęciach stałam koło pana, który dał z siebie wszystko. Rozumiem to i szanuję, ale może czas pomyśleć o skuteczniejszym antyperspirancie? Ludzie mnie czasem dołują, fitness club to miejsce gdzie każdy się poci i ten fakt mi nie przeszkadza, wręcz czuję większą motywację, ale są rzeczy które skutecznie odpychają :)
Kończę moje bredzenie, mam nadzieję że Wy też interesujecie się swoją higieną :D. Trzymajcie się!

4 komentarze:

  1. Dlatego właśnie nie lubię chodzić na siłownię, bo jestem równie wrażliwa jak Ty na takie rzeczy : P A co do procentu tłuszczu to nie przejmuj się, bo te obliczenia są bardzo niedokładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że te obliczenia są bardzo niedokładne i chyba będę musiała udać się do profesjonalisty, ale z drugiej strony nie jestem aż tak ciekawa by płacić niesamowite sumy za zwykłe ważenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. według danych które ja mam norma dla 19 roku życia to 19-32%, dla 20-39 lat 21-33%. Warto zrobić pomiar na dobrej wadze, ważne żeby elektrody obejmowały i ręce i nogi, często w fitness klubach są takie urządzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej siłowni chyba niestety nie ma takiego urządzenia, ale jeszcze się spytam. Ja pisząc tą notkę korzystałam z informacji z następujących stron:
    http://www.e-diagnoza.pl/kalkulator/10/Zawartosc-tluszczu-w-organizmie/
    http://www.apetyt-na-zdrowie.pl/bmi/tabela-tluszcz.html.

    OdpowiedzUsuń