wtorek, 30 kwietnia 2013

Nominacja od Azime :)

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Aword, ale ponieważ już się kiedyś w to bawiłam, zapraszam tutaj, gdzie również odpowiedziałam na pytania, zamieściłam zasady i nominowałam kolejne osoby. Dzisiaj odpowiem na pytania, ale zmienię trochę reguły :). Nominuję każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć. Jeżeli ktoś się zdecyduje, to proszę jedynie o komentarz z linkiem do notki. Pytania znajdziecie na samym dole.


1. Czym jest dla Ciebie "szczęście"?
Szczęście to poczucie spełnienia i samorealizacji na różnych płaszczyznach - życie rodzinne, towarzyskie i zawodowe. Bez jakiegokolwiek zadowolenia we wszystkich tych dziedzinach szczęście jest dla mnie niemożliwe do osiągnięcia. Na chwilę obecną jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, bo zmieniam swoje życie na takie, jakie zawsze chciałam mieć :).
2. Kto jest dla Ciebie najważniejszy?
Zawsze i wszędzie mama. Kocham ją nad własne życie. 
3. Czy walczysz ze swoimi słabościami, kompleksami?
Tak, nie lubię ludzi słabych, sama nie chcę taka być. Irytuje mnie, gdy ktoś zrzuca winę na świat, ludzi, politykę. To od nas zależy jakimi jesteśmy ludźmi i czy będziemy narzekać, czy też działać.
4. Jakiego trenera fitnessowego cenisz najbardziej i za co?
Najbardziej podziwiam kadrę Fitness Academy Korona. Zawsze są uśmiechnięci, pogodni, życzliwi. Motywują do pracy, dają dobry przykład. No i najważniejsze - są przy mnie, dla mnie. Mam poczucie że jestem dla nich ważna. Zawsze mogę im zadać pytanie, dowiedzieć się czegoś ciekawego, bo są koło mnie, a nie za szklanym ekranem. 
5. Czy masz zwierzaka?
Tak, najukochańszego psiaka i śpiącego w skarpecie chomika :)
6. Ulubiony przedmiot w szkole/ na uczelni?
Na chwilę obecną nie studiuję, ale jak coś to angielski. 
7. Jaki jest Twój ulubiony makijaż?
Nie mam ulubionego, często się zmienia, ponieważ fascynuję się makijażem i lubię eksperymentować, ale na co dzień lubię być całkowicie bez makijażu. Wiecie jakie zamieszanie robię, jeżeli raz na sto lat wymaluję się do pracy lub szkoły? Nie mówię już nawet o mocnym, wieczorowym makijażu :)
8. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Tak, przyznaję się i już z tym nie walczę :) Pop!
9. Wzrokowiec, słuchowiec, czy kinesteta?- kim jesteś, którym zmysłem postrzegasz świat?
Wszystkiego po trochu! Czasem zamykam oczy, wsłuchuję się w naturę i wciągam głęboko powietrze, innym razem przyglądam się szczegółom pędu miasta. 
10. Twoje marzenie, które udało Ci się spełnić, to...
Wylot do USA.
11. Jaki masz cel w życiu?
Znaleźć swój cel :)

Moje pytania:
1. Jaka jest Twoja ukochana bajka z dzieciństwa? Lepiej wspominasz te z telewizji, czy czytane przez rodziców i dziadków?
2. Twój największy autorytet to...
3. Czego szukasz w sieci? Rozrywki, wsparcia, miłości? A może zupełnie czegoś innego?
4. Twoja największa fobia to...
5. Gdybyś mógł/mogła uratować świat przed jedną rzeczą, co by to było?
6. Co jest fajniejsze - bycie ptakiem i latać w przestworzach, czy bycie rybą i odkrywanie wód oceanów?
7. Co było pierwsze - kura, czy jako? :)
8. Jak chcesz, żeby ludzie Cię zapamiętali.
9. Czy sądzisz, że jesteś dobrym człowiekiem? Co być zmienił/zmieniła w swoim wychowaniu na miejscu Twoich rodziców?
10. Jeżeli sława miałaby zapukać do Twoich drzwi, to z jakiego powodu? Nauka, aktorstwo, talent muzyczny?
11. Kiedy ostatni raz powiedziałeś/powiedziałaś nieznajomej osobie "na zdrowie", kiedy koło ciebie kichnęła (P.S. Ja całkiem niedawno ;- ).

A już jutro z rana aktualizacja moich wymiarów! :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie czyta się odpowiedzi. Rozbawił mnie chomik śpiący w skarpecie :D To musi być słodkie! Może dodasz jakieś jego zdjecie? :D

    OdpowiedzUsuń