piątek, 26 kwietnia 2013

Women's Health!

Wstałam o 9 i nawet bez śniadania pobiegłam do kiosku. Uśmiechnęłam się na widok nowiutkiego egzemplarza Women's Health :). Sprzedawczyni już mnie kojarzyła, ponieważ pytałam się wcześniej o to czasopismo. Korzystając z pięknej pogody usiadłam na ławce i dokładniej przyjrzałam się artykułom. Na samym początku zdziwiłam się bardzo, ponieważ zawsze gdy kupuję gazetę, sprawdzam najpierw ile ma stron. Tak chciałam zrobić tym razem, przewróciłam na ostatnią stronę i ukazał mi się tekst do góry nogami. Z początku myślałam, że mój egzemplarz został źle wydrukowany, ale szybko okazało się, że właśnie patrzę na dodatek urodowy. 
Nie zdążyłam jeszcze przeczytać wszystkiego, ale bardzo podoba mi się format i oprawa graficzna. Te artykuły, które już przeczytałam, są naprawdę interesujące i napisane w zrozumiały sposób. Jak dla mnie kciuk do góry. My już sobie poczytałyśmy, a Ty zamierzasz?
Pozdrawiam! 
D. 

4 komentarze:

  1. Kupię, jak tylko gdzieś dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie mam zamiar biec do sklepu jak tylko będę w mieście :) bo u nie na wiosce to pewnie nie uraczę.. poza tym kusi mnie też nowy shape..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to może być naprawdę dobry numer Shape'a, ponieważ ze względu na nową konkurencję mogą się bardziej postarać :)

      Usuń
  3. muszę koniecznie kupić swój egzemplarz! :)

    OdpowiedzUsuń