środa, 5 czerwca 2013

Przedstawiam się!

Sama nie dowierzam, że to robię! Przekonałam się, kiedy zobaczyłam jak pozytywnie zareagowali czytelnicy bloga być idealną, kiedy pojawiły się zdjęcia Pauliny oraz jak odważna jest moja znajoma Sylwia.

A teraz przeczytajcie uważnie! 
Podam link do mojego drugiego bloga, gdzie prowadzę mój internetowy pamiętnik odkąd miałam 16 lat. Możecie przeczytać tam moją przygodę o wymianie w USA. Proszę jednak, żebyście nie mieszali dwóch blogów! Wolę, żeby nikt z czytelników tylko i wyłącznie tamtego bloga nie wiedział, że prowadzę również tego, dlatego wszelkie komentarze na blogu o USA dotyczące tego bloga będą usuwane.
Zapraszam do czytania tutaj :).

No to idę pokręcić hula hop!

2 komentarze:

  1. hihi czyli powoli już nie jesteś anonimową.. :D fajny ten Twój drugi blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny ten twój drugi blog. Powodzenia w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń