wtorek, 11 czerwca 2013

Zawieszenie karnetu.

Chyba jeszcze nigdy nie napisałam, ani nie powiedziałam złego słowa na Fitness Academy. I nie powiem! Uprzejmość personelu jest niesamowita. Podpisując umowę w mojej siłowni, zobowiązujemy się do płacenia za karnet przez 12 miesięcy. Można w tym czasie zawiesić członkostwo na miesiąc, ale absolutnie nie w czasie wakacji. Ja dzisiaj zawiesiłam do 12.06. do 22.09 :).  Jedyne co musiałam zrobić, to przynieść zaświadczenie o udziale w programie, zawracające datę wyjazdu i przyjazdu. Nic prostszego! Od września wrócę do regularnych treningów i po kłopocie. 
Jeszcze cztery dni w Polsce, z czego dwa pracujące. A później pakuję walizki i fruuu do Ameryki! 

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu!;>
    Pisz proszę często i wstawiaj zdjęcia. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i opisy będą dodawane na my-ten-months.fotolog.pl, a filmiki na youtube. Odnośnik i pierwszy filmik można już znaleźć na moim starym blogu w poście "Progres" :)

      Usuń
  2. Fajnie,że taka wycieczka Ci się szykuje! Mam nadzieję,że miło i aktywnie spędzisz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu, na pewno będzie faaajnie! a Fitness Academy musi być świetnym klubem w takim razie : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam pewnie nabierzesz nowej energii i wigoru (:
    Mam nadzieję treningi Cię nie opuszczą (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała całkowity dostęp do wszystkich sprzętów na obozie. Jak coś, to zapraszam na stronę www.merriwood.com :)

      Usuń