piątek, 31 maja 2013

31/05

Ostatnio ciągle marudzę, ale jakoś tak się wszystko wokół mnie układa, że nigdy nie mam czasu na dobre treningi! Miałam teraz pięć dni wolnych od pracy, teraz mam wolną chwilę i chcę iść na trening, ale mój leń podpowiada mi "odpuść sobie, spałaś cztery godziny, od ósmej do dziewiętnastej byłaś na nogach, nie wysilaj się tak bardzo". Z przyjemnością bym odpuściła, ale zwyczajnie nie mogę! Jeżeli dzisiaj nie pójdę na siłownie, to znaczy że już w ogóle nie wybiorę się w tym tygodniu, bo cały weekend pracuję!
Nie piszę już nic więcej, idę po świeżo wyprany dres i jadę na siłownie. Wieczorem (o ile będę miała siłę :-) dodam krótki edit, czy się udało!
P.S. 
Na zajęciach TRX idzie mi już całkiem nieźle, najgorzej było pierwszy raz po przerwie.

4 komentarze:

  1. Tak trzymaj! nie daj się leniowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały diabełek, który kusi leniwie i beztrosko spędzonym wieczorem i cóż poradzić... Nic tylko zmyć makijaż chłodną wodą, która doskonale wytrząsa wszelkie pokusy z głowy i świeża zacząć trening. Pamiętaj, że nie musisz ćwiczyć dziś, jutro , cały tydzień, ale rób wszystko, abyś była usatysfakcjonowana własną pracą i szczęśliwa w swoim ciele (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenistwo... przychodzi tylko na chwilkę i tak się rozgaszcza, że nie można go wypędzić! :) Fajnie,że Ci się to jednak udało.
    Widzę, że preferujesz zdrowy i sportowy tryb życia, mi się to podoba i to bardzo!
    Obserwuję i trzymam kciuki za walkę z kilosami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń