piątek, 21 września 2012

Dzień 4 - Inspiracje!







Victoria's Secret ma chyba najbardziej ponętne modelki na świecie. Elitarna grupa pięknych kobiet, którym zazdroszczą kobiety, do których wzdychają mężczyźni :). Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony  Victoria's Secret.

Ja rozpoczynam czwarty dzień bez słodyczy. Wczoraj miałam małą próbę. Odwiedziła mnie koleżanka, poczęstowałam ją cukierkami i solonymi orzeszkami, a sama nic nie spróbowałam! Sukces! Jestem już po śniadaniu, zaraz będę ćwiczyć. Na śniadanie zjadłam dwie kanapeczki na chlebie Wasa 3 Zborza i dwie parówki. Znalazłam parówki godnie polecenia! Oto ich skład:
-> Mięso z piersi kurczaka (74%)
-> Mięso wieprzowe (19%)
-> woda, białka mleka, przyprawy
Oczywiście zawierają też trochę chemii, ale nie popadajmy w paranoję! 93% mięsa, w dodatku nie tego oddzielanego mechanicznie. Jedna parówka ma 93.6 kcal, 5.2 g białka i 8.0 g tłuszczu. W przybliżeniu zjadłam na śniadanie 300-320 kcal. Jeszcze pięć minut i będę mogła napić się wody, pamiętajcie żeby nie pić przez 30 minut po spożyciu posiłku. A teraz wybaczcie, mata do ćwiczeń na mnie czeka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz