wtorek, 3 grudnia 2013

10 faktów z mojego życia.

Bardzo lubię oglądać filmiki na YouTube. Jeden z moich ulubionych tagów dotyczy 50 faktów z życia blogerów. Postanowiłam skrócić je do 10. Mam nadzieję, że taka notka bardziej o mnie, przypadnie Wam do gustu.
1) Jestem tylko w połowie Polką, mój tato urodził się w Istambule, od 6 roku życia wychowywał się w Niemczech, nie mówi po polsku i nigdy tu nie mieszkał.
2) Jestem odważna, w wieku 16 lat spakowałam walizki i przez rok mieszkałam z obcymi ludźmi w USA. Teraz uważam ich za swoją rodzinę i bardzo za nimi tęsknię.
3) Od 16 roku życia zostaję regularnie sama w domu. Umiem gotować, sprzątać, robić rachunki. Od pięciu lat jestem bardzo samodzielną osobą.
4) Urodziny mam w wakacje. Od 2009 roku tylko raz spędzałam je w Polsce. 
5) Nigdy nie mogę się zdecydować co chcę robić w życiu i jeżeli coś mi nie pasuje, to zmieniam to. Po pierwszej liceum zmieniłam klasę z hist-wosu na biol-chem. Po pierwszym roku studiów zmieniłam uczelnię.
6) Mam kręcone włosy. Większość osób o tym nie wie, od 2009 roku namiętnie je prostowałam, dopiero teraz wracam do naturalnych i bardzo wiele osób, które poznało mnie po tym okresie jest bardzo zdziwionych. 
7) Nie potrafię się uczyć, gdy ktoś jest w mieszkaniu. Wszystko idzie mi dużo wolniej i jestem rozdrażniona. O, na przykład teraz...
8) Prowadzenie blogów to moje uzależnienie. Robię to długo i wytrwale. Przyzwyczajam się do mojej cyber-przestrzeni i nie umiem przestać!
9) Wyrosłam z posiadania zwierzaka. Uwielbiam mojego psa, ale wiem że nie mam dla niej wystarczająco dużo czasu, nie chcę aby cierpiała, dlatego przy wyprowadzce zostanie z moją mamą. Już na samą myśl pęka mi serce, ale dorosłość polega również na podejmowaniu dorosłych decyzji.
10) Czasem bywam nieśmiała, ale tylko w nowym towarzystwie. Kiedy jestem z ludźmi z którymi dobrze się czuję, potrafię być szalona i zaskakiwać nawet samą siebie. 

5 komentarzy:

  1. 8 i 10 punkt mamy wspólny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z punktem 5 mam dokładnie tak samo jak ty

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 wspólna jeśli chodzi o uczelnie :)
    a mi się lepiej sprząta jak jestem sama :D i lepiej mi to idzie wieczorem ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Sehr guter Artikel einen Freund, es wäre besser, wenn die letzte Anweisung und Schlussfolgerungen für die Leichtigkeit in seinen Schlussfolgerungen zu ziehen. weiterhin hinsichtlich der Lärm aus dem Laden Zahra Kräuter zuverlässig und größte in Indonesien für Ihren Blog (Erfolg) ist immer erfolgreich
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  5. informacje są dla nas bardzo przydatne i użyteczne, dziękuję bardzo, mam nadzieję, że zawsze jesteśmy w zdrowiu, pamiętajcie Obat Pelancar Haid Wydano Narkotyki do odwiedzenia, aby chronić Cię przed różnymi rodzajami zdrowia kobiet

    OdpowiedzUsuń