wtorek, 19 listopada 2013

Trochę inne Smoothie.

Jeżeli zastanawialiście się, co jeszcze można wymyślić jeżeli chodzi o domowe koktajle, to mam dla Was pomysł na smoothie z typowo amerykańskim akcentem - masłem orzechowym! Smak jest niesamowity, zupełnie inny od napojów, których do tej pory piłam. Jest bardzo syty, dlatego nie byłam w stanie dopić szklanki o pojemności 300 ml, ale 200 ml nie stanowi już dla mnie takiego problemu :).

Składniki:
- banan
- łyżka masła orzechowego
- jogurt naturalny
- mleko
- ewentualnie miód do smaku (uwaga! dojrzały banan jest tak słodki, że dla mnie był to zbędny krok). 

Rozdrobnionego banana wrzucamy do naczynia, dodajemy resztę składników "na oko". Jeżeli chcemy, żeby koktajl był gęstszy, to wlewamy więcej jogurtu niż mleka. Proporcje nabiału radzę dobrać pod siebie, tego przepisu nie da się zepsuć.





6 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie! ;)

    ale jest chyba dość mocno kaloryczny, liczyłaś ile ma kcal ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zupełną rację, koktajl jest niesamowicie smakowity i... nie jest najbardziej dietetyczną przekąską na świecie. I co z tego? Ile razy będąc na diecie zdarzyło Ci się zjeść batona, lub olbrzymi kawałek babcinego ciasta? Do przepisu użyłam masła orzechowego a zmniejszonej kaloryczności i jogurtu 0% (masło i tak ma w sobie tłuszcze, więc wszystkie witaminy się przyswoją). Napój jest bardzo sycący i słodki nawet bez miodu, więc nie jesteśmy w stanie wypić go więcej niż 1 dużą szklankę :). Zresztą ja nie odchudzam się radykalnie, jedynie wybieram zdrowsze produkty do mojej diety i ćwiczę na siłowni, bądź w domu na hula hop. Nutka przyjemności jeszcze nikomu nie zaszkodziła, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pyszne bardzo lubię banany lecz w naleśnikach :* ja już obserwuję :D liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię masła orzechowego, ale to wygląda ciekawie... może się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki prosty przepis na bazie mojego ulubionego owocka jakim jest banan! :)

    http://fitfunmamarun.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dị nnọọ mma isiokwu a enyi, ọ ga-aka mma ma ọ bụrụ na okwu ikpeazụ ahụ plus ubiere maka iru ala na-eru ná nkwubi. -anọgide na ekele mkpọtụ si ụlọ ahịa zahra herbal pụrụ ịdabere na kasị ibu Indonesia maka gị blog (ịga nke ọma) bụ mgbe ihe ịga nke ọma
    ==============================================
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom

    OdpowiedzUsuń